الگوراند اولین قرارداد هوشمند را برای حذف انتشار کربن راه اندازی کرد

الگوراند اولین قرارداد هوشمند را برای حذف انتشار کربن راه اندازی کرد
رمزارزها - کریپتوکارنسی

الگوراند اولین قرارداد هوشمند را برای حذف انتشار کربن راه اندازی کرد

الگوراند اولین قرارداد هوشمند را برای حذف انتشار کربن راه اندازی کرد

 

⚡️ بلاکچین الگوراند (Algorand) اعلام کرده است که اولین قرارداد هوشمند را برای خودکارسازی حذف انتشار کربن اجرا خواهد کرد. قرارداد هوشمند خودپایدار جدید شبکه به طور خودکار درصدی از هر تراکنش را برای حذف انتشار کربن اختصاص می‌دهد.

⚡️ الگوراند همکاری خود را با ClimateTrade اعلام کرد، که یک شرکت ردیابی است که از فناوری بلاک چین برای کمک به شرکت‌ها برای افزایش اثربخشی تلاش‌های پایداری استفاده می‌کند. این قرارداد هوشمند اکنون می‌تواند از درصدی از کارمزد تراکنش‌های شبکه برای به دست آوردن اعتبارات کربن مورد نیاز استفاده کند که همگام با رشد شبکه است، به لطف ClimateTrade، یک بازار اعتبارات کربن قابل تأیید که بر روی بلاک چین الگوراند اجرا می‌شود.

⚡️ الگوراند همچنین قصد دارد روز جمعه در میدان تایمز در شهر نیویورک و سبز کردن همه بیلبوردهای LED این همکاری و برنامه را جشن بگیرد. بنیاد الگوراند اظهار داشت که در 21 آوریل، میدان تایمز نیویورک را تاریک خواهد کرد تا تعهد خود را به پایداری نشان دهد.

⚡️ در ماه مارس، شبکه الگوراند یک ارتقاء را برای گنجاندن تماس های قرارداد به قرارداد در عملکرد قرارداد هوشمند خود اعلام کرد. هدف این ارتقاء نیز انتشار کلیدهای امن کوانتومی برای قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای قابل اعتماد است. با تماس هوشمند قرارداد به قرارداد، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند اپلیکیشن‌های پیچیده‌ای را برای اکوسیستم Algorand طراحی کنند و اعضای شبکه می‌توانند اولین گام را به سمت تعامل زنجیره‌ای غیرقابل اعتماد با کلیدهای امن کوانتومی بردارند.

این ارتقاء شبکه به دنبال برنامه تشویقی ۲۰ میلیون دلاری بنیاد الگوراند با تمرکز بر ابزار توسعه‌دهنده و سازگاری EVM است.

⚡️ کوین الگوراند (ALGO) در زمان انتشار این مقاله با قیمت 0.728 دلار معامله می شود و بر اساس داده های CoinMarketCap در رتبه سی و یکمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دارد.

 

⚠️خوانندگان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!

لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.

 

🌐 منابع :  armin-academy.com / UToday

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی