اپل Apple آیفون 14 را در هند تولید خواهد کرد

اپل Apple آیفون 14 را در هند تولید خواهد کرد
سهام جهانی

اپل Apple آیفون 14 را در هند تولید خواهد کرد

اپل Apple تولید گوشی آیفون را در هند شروع می کند

شرکت اپل Apple روز دوشنبه اعلام کرد، در حالی که تولید کنندگان در بحبوحه تنش های ژئوپلیتیکی و محدودیت های همه گیر که زنجیره تامین بسیاری از صنایع را مختل کرده است، تولید خود را از چین تغییر می دهند، شرکت اپل آخرین مدل آیفون 14 را در هند تولید خواهد کرد.

سری جدید آیفون 14 فناوری های جدید و قابلیت های مهم ایمنی را معرفی می کند. اپل در بیانیه ای اعلام کرد: ما از تولید آیفون 14 در هند هیجان زده هستیم.

این شرکت در اوایل ماه جاری از جدید ترین سری آیفون های خود رونمایی کرد. آن‌ها دوربین‌های بهبودیافته، پردازنده‌های سریع ‌تر و باتری ‌های بادوام ‌تر با قیمت ‌های مشابه مدل‌ های سال گذشته خواهند داشت.

هند پس از چین دومین بازار بزرگ گوشی ‌های هوشمند در جهان است. اپل برای تصاحب سهم بزرگی از بازار در برابر گوشی‌ های هوشمند ارزان‌ تر رقبا تلاش کرده است.

این شرکت فناوری روی هند شرط بندی بزرگی کرده است، جایی که اولین بار در سال 2017 تولید آیفون SE خود را آغاز کرد و از آن زمان به مونتاژ تعدادی از مدل های آیفون در آنجا ادامه داده است. اپل دو سال پیش فروشگاه آنلاین خود را برای هند افتتاح کرد، اما طبق گزارش رسانه های محلی، این بیماری همه گیر برنامه ریزی برای یک فروشگاه پرچمدار در هند را به تعویق انداخت.

آخرین مدل توسط فاکسکان، مونتاژکننده بزرگ آیفون، که امکانات آن در حومه چنای، شهری در جنوب هند است، عرضه خواهد شد.

طبق گزارش JP Morgan به نقل از خبرگزاری  Press Trust of India، اپل احتمالاً از اواخر امسال حدود 5 درصد از تولید آیفون 14 خود را به هند منتقل می کند و تا سال 2025 آن را به 25 درصد افزایش می دهد.

تحلیلگران انتظار دارند تا سال 2025 نزدیک به یک چهارم تمام محصولات اپل در خارج از چین تولید شود، در حالی که اکنون حدود 5 درصد است. در این گزارش آمده است که خطرات زنجیره تامین مانند قرنطینه های سختگیرانه COVID-که در چین مشاهده می شود احتمالاً محرک چنین تلاش هایی برای جابجایی هستند که طی دو یا سه سال آینده ادامه خواهند داشت.

اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های شرکت اپل توسط پیمانکارانی با کارخانه‌ هایی در چین مونتاژ می ‌شوند، اما این شرکت در سال 2020 از آنها درخواست کرد تا پس از تعطیلی‌های مکرر برای مبارزه با کووید، امکان انتقال بخشی از تولیدات خود را به آسیای جنوب شرقی یا مکان‌های دیگر بررسی کنند. 

اپل جزئیاتی را منتشر نکرده است، اما گزارش‌های خبری می ‌گویند که این شرکت قصد دارد تبلت‌ ها و هدفون‌ های بی ‌سیم را در ویتنام راه ‌اندازی کند.

⚠️خوانندگان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!

لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.

🌐 منابع :   armin-academy.com  /  abcnews.go.com

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *