تولید مینی Mini الکتریکی از آکسفورد به چین منتقل می شود
تولید مینی Mini الکتریکی از آکسفورد به چین منتقل می شود
مینی Mini تولیدات را به سمت چین می برد
شرکت خودرو سازی ب ام و اصرار دارد که آکسفورد ” قلب تولید مینی Mini باقی خواهد ماند “با وجود انتقال برخی از خودروهای الکتریکی خود به چین.
اولین مینی برقی در کارخانه کاولی در سال 2020 ساخته شد. تمام تولیدات این برند تا سال 2030 برقی خواهند شد.
بی ام و اعلام کرد که ساخت مینیهای برقی هاچ بک و شاسی بلند کوچک در چین آغاز میشود. مدل برقی کانتریمن در لایپزیگ آلمان ساخته خواهد شد.
بی ام و پس از توافق با سازنده چینی Great Wall Motor در سال 2018، اعلام کرد که قصد دارد در چین و همچنین آکسفورد خودروهای الکتریکی تولید کند.
گفته میشود که کارگران در Cowley مدلهای سه در و پنج در را خواهند ساخت. مدل کانورتیبل نیز از سال 2025 در کارخانه آکسفورد ساخته خواهد شد.
یکی از سخنگویان BMW گفت: “این یکی از مهم ترین خودروهای ما و یک پرفروش جهانی است و بیشتر نشان دهنده تعهد ما به آینده است. کارخانه آکسفورد در قلب تولید Mini باقی خواهد ماند.”
آنها افزودند: “آکسفورد با درجه بالایی از انعطاف پذیری، رقابت و تخصص – همچنین در زمینه حمل و نقل الکتریکی – نقش مهمی در استراتژی تولید گروه BMW ایفا می کند. هیچ تاثیری بر مشاغل این شهر به وجود نمی آید.”
سوزان براون، رهبر شورای شهر آکسفورد، میگوید: «من از بی ام و اطمینان گرفته ام بر اساس سرمایه گذاری های قابل توجه اخیر در کارخانه کاولی تعهد مستمری به شهر وجود دارد و می دانم که بی ام و به دنبال ایجاد تعادل در تولید محصولات مینی خود در سطح جهانی است و تا سال 2030 به سمت تمام برقی شدن حرکت میکند.»
⚠️خوانندگان عزیز: لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!
لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!! این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.
🌐 منابع : armin-academy.com / bbc.com