خوش بینی فاکسکان Foxconn نسبت به نیمه دوم سال 2022
خوش بینی فاکسکان Foxconn نسبت به نیمه دوم سال 2022
فاکسکان Foxconn زنجیره تامین پایدارتری را در نیمه دوم سال 2022 پیش بینی می کند
فاکسکان (Foxconn) تایوان ، بزرگترین سازنده الکترونیک در جهان، روز سه شنبه گفت که نیمه دوم سال “در جهت بهتری” پیش می رود، زیرا به نظر می رسد قرنطینه کووید-19 در شانگهای در حال کاهش است.
لیو یانگ وی، رئیس Foxconn در جلسه سالانه سهامداران شرکت گفت: “ما به ثبات زنجیره تامین خود در نیمه دوم سال جاری کاملاً مطمئن هستیم.”
دولت شانگهای به همه ساکنان مناطق «کم خطر» اجازه می دهد از روز سه شنبه به سر کار بازگردند.
لیو با اشاره به کمبود طولانی مدت تراشه جهانی که خودروسازان را مجبور به توقف تولید و آسیب رساندن به تولید گوشیهای هوشمند از جمله برای اپل کرده است، گفت: فاکسکان قصد دارد به اولین سازنده خودروی الکتریکی (EV) تبدیل شود که از نظر تامین مواد با کمبود مواجه نیست.
او گفت: “خودرویی که ده ها هزار دلار قیمت دارد، به دلیل یک تراشه کوچک پنجاه سنت قابل استفاده نیست. این برای مشتریان ما دردسرساز بوده است.”
این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2025 حدود 5 درصد از بازار جهانی خودروهای الکتریکی را تصاحب کند و اعلام کرده است که امیدوار است ظرفیت خود را برای تولید تراشه های برقی، که بسیاری از آنها مدارهای مجتمع کوچک پایین رده از جمله مدارهای مورد استفاده در مدیریت انرژی هستند، افزایش دهد.
این شرکت در این ماه هشدار داد که درآمد کسب و کار الکترونیکی خود از جمله گوشی های هوشمند ممکن است در این سه ماهه به دلیل افزایش تورم، کاهش تقاضا و تشدید مشکلات زنجیره تامین تا حدی به دلیل قرنطینه در چین کاهش یابد.
سهام فاکسکان 2.3 درصد افزایش یافت که از رشد 1.2 درصدی در بازار کلی بهتر عمل کرده است. آنها در سال جاری تاکنون 8.7 درصد سود داشته اند که ارزش بازاری 52.3 میلیارد دلاری را به این شرکت می دهد.
⚠️خوانندگان عزیز: لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!
لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!! این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.
🌐 منابع : armin-academy.com / reuters.com