جنرال موتورز GM سرمایه گذاری 275 میلیون دلاری را در کارخانه تنسی انجام می دهد
جنرال موتورز GM سرمایه گذاری 275 میلیون دلاری را در کارخانه تنسی انجام می دهد
جنرال موتورز GM سرمایه گذاری در بخش خودرو الکتریکی را توسعه می دهد
یک سرمایه گذاری مشترک بین جنرال موتورز GM و شرکت باتری سازی کره جنوبی ال جی انرژی سولوشن روز جمعه اعلام کرد که 275 میلیون دلار برای توسعه یک کارخانه سلول باتری در تنسی برای وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه گذاری خواهد کرد.
مقامات این شرکت ها قبلاً متعهد شده بودند که 2.3 میلیارد دلار برای ساخت کارخانه باتری در اسپرینگ هیل، تنسی هزینه کنند. پیشبینی میشود که سرمایهگذاری منجر به 40 درصد افزایش خروجی سلول باتری در نیروگاه شود. انتظار می رود که تولید در تاسیسات 2.8 میلیون فوت مربعی در اواخر سال 2023 آغاز شود.
کارخانه تنسی یکی از سه کارخانه تولید باتری لیتیوم یونی است که توسط سرمایه گذاری مشترک Ultium Cells LLC ساخته شده است. دو کارخانه دیگر در میشیگان و اوهایو هستند. چهارمین مورد نیز پیش بینی می شود، اما نام سایت هنوز مشخص نشده است.
تام گالاگر، معاون عملیات Ultium Cels، گفت: “ما اینجا هستیم زیرا می دانیم که می توانیم با مشارکت شما موفق باشیم.”، با اشاره به اینکه جنرال موتورز در حال حاضر کارکنانی در لهستان برای شروع کار در کارخانه آموزش دیده است. “این یک سفر هیجان انگیز است که ما در آن هستیم.”
به طور کلی پیش بینی می شود که این سه کارخانه پس از تکمیل تا 6000 شغل ساختمانی و 5100 شغل عملیاتی ایجاد کنند.
جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، گفته است که این نیروگاه ها به تقویت استقلال انرژی کشور کمک خواهد کرد و از هدف جو بایدن، رئیس جمهور برای تشکیل نیمی از فروش وسایل نقلیه در ایالات متحده تا سال 2030، حمایت خواهد کرد. وزارت انرژی نیز تعهد مشروط داده است برای وام 2.5 میلیارد دلاری به Ultium Cells برای کمک به ساخت نیروگاه ها.
سال گذشته تویوتا اعلام کرد که یک کارخانه باتری 1.3 میلیارد دلاری در کارولینای شمالی می سازد. فیات کرایسلر، گفته است که دو کارخانه باتری در آمریکای شمالی خواهد ساخت. فورد در حال حاضر در حال ساخت سه کارخانه در کنتاکی و تنسی است.
مقامات تنسی ماه گذشته برنامه هایی را برای سرمایه گذاری 3.2 میلیارد دلاری برای توسعه کارخانه مواد کاتدی برای باتری خودروهای الکتریکی اعلام کردند.
بر اساس تفاهم نامه ای که توسط ایالت تنسی و شرکت ال جی شیم مستقر در کره جنوبی امضا شده است، مرکز تولید در کلارکسویل ساخته خواهد شد و بیش از 850 شغل ایجاد خواهد کرد.
بیل لی، فرماندار جمهوری خواه، سرمایه گذاری در تنسی را تبلیغ کرد و گفت: “ما اکنون ایالتی هستیم که مرکز آینده صنعت خودروسازی است.”
جنرال موتورز هدف خود را این می داند که تا سال 2035 فقط خودروهای سواری برقی بفروشد. این شرکت قصد دارد تا سال 2025 حدود 30 وسیله نقلیه برقی را در سراسر جهان عرضه کند و متعهد شده است که در همان سال 35 میلیارد دلار در خودروهای برقی و خودران سرمایه گذاری کند.
⚠️خوانندگان عزیز: لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!
لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!! این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.
🌐 منابع : armin-academy.com / abcnews.go.com