نتفلیکس Netflix حدود 150 کارمند را اخراج کرده
نتفلیکس Netflix حدود 150 کارمند را اخراج کرده
اخراج 150 کارمند در نتفلیکس Netflix
نتفلیکس Netflix روز سه شنبه اعلام کرد که حدود 150 نفر را که عمدتاً در ایالات متحده هستند، اخراج کرده است، زیرا این شرکت ارائه دهنده خدمات استریم با مشکلات رشد مواجه است. اخراج ها تقریباً 2 درصد از نیروی کار شرکت در ایالات متحده و کانادا را تشکیل می دهند.
این شرکت در بیانیهای گفت: «این تغییرات عمدتاً ناشی از نیازهای تجاری است و نه عملکرد فردی، که این موضوع را به ویژه سخت میکند زیرا هیچ یک از ما نمیخواهیم با چنین همکاران بزرگی خداحافظی کنیم. ما سخت کار می کنیم تا از آنها در این انتقال بسیار دشوار حمایت کنیم.»
این تعدیل مشاغل در حالی اتفاق میافتد که نتفلیکس برای اولین بار از دست دادن مشترکین خود را در بیش از یک دهه گذشته گزارش کرد و پیشبینی از دست دادن بیشتر در سه ماهه آینده داشت. در این بیانیه آمده است که جنگ در اوکراین و رقابت شدید به از دست دادن مشتریان کمک کرده است.
در نتیجه کاهش رشد، نتفلیکس اعلام کرد که یک نسخه ارزان تر و با پشتیبانی تبلیغاتی را معرفی میکند و با دقت بیشتری مخارج خود را ارزیابی میکند.
در مصاحبه سود سه ماهه اول سال نتفلیکس با تحلیلگران، در مورد کاهش هزینه ها، اسپنسر نویمان، مدیر مالی گفت که این شرکت مسئول ” نحوه مدیریت کسب و کار” خواهد بود.
نیومن با تاکید بر هدف شرکت مبنی بر حفظ “operating margin” (میزان سود یک شرکت از یک دلار فروش پس از پرداخت هزینه های متغیر تولید) در حدود 20 درصد برای کل سال 2022، گفت: «ما بخشی از هزینهها یمان در هر دو بخش محتوا و هزینههای غیرمحتوا کاهش خواهیم داد، اما همچنان با جدیت در فرصت های بلندمدت سرمایهگذاری خواهیم کرد.»
⚠️خوانندگان عزیز: لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!
لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!! این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.
🌐 منابع : armin-academy.com / reuters.com/ variety.com