اگر بورس آمریکا نزول نکنه دولت سهام ها را مجبور به ریزش خواهد کرد

اگر بورس آمریکا نزول نداشت دولت سهام ها را مجبور به ریزش خواهد کرد!
بازارجهانی

اگر بورس آمریکا نزول نکنه دولت سهام ها را مجبور به ریزش خواهد کرد

حتی اگر بورس آمریکا نزول نداشته باشد دولت سهام ها را مجبور به ریزش خواهد کرد!

⚡️خیلی سخت می شود متوجه شد که دولت امریکا چه تعداد اقدام های ضروری برای مهار #تورم لازم دارد. اما یک چیز تقریبا مشخص است, به گفته #بیل_دادلی رئیس سابق #بانک_فدرال_رزرو نیویورک “برای موثر بودن نیاز است که ضرر بیشتری به سرمایه داران سهام و باند Bond تحمیل کنیم”.

⚡️در حال حاضر تلاش های دولت تاثیر بسیار خاصی بر شرایط مالی کشور نداشته و شاخص S&P 500 فقط 4 درصد از نقطه اوج خود در اوایل سال ریزش داشته است.

⚡️سرمایه گذاران باید توجه بیشتری داشته باشند به صحبت های آقای جروم پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا که ذکر کرده اند” شرایط مالی باید بسته تر شود, اگر این اتفاق به خودی خود صورت نگیرد (که احتمالش پایین است) دولت مجبور خواهد شد به بازار شوک وارد کرده تا نتیجه دلخواهش را بدست آورد.

🌐 منابع :  Tradingview.com / armin-academy.com

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *