شرکت اپل در خطر جریمه به دلیل نقص قوانین Antitrust
شرکت اپل در خطر جریمه به دلیل نقص قوانین Antitrust
شرکت اپل در خطر قوانین Antitrust از سمت اتحادیه اروپا
⚡️ شرکت اپل در خطر این قرار دارد که از سمت اتحادیه اروپا به دلیل نقض قوانین Antitrust در زمینه پخش موسیقی جریمه شود. قانون Antitrust مقرراتی است که با محدود کردن قدرت شرکت ها در بازار به دنبال ایجاد و تشویق شرایطی رقابتی است.
⚡️ اتحادیه اروپا تحقیقاتی را در پی شکایت شرکت اسپاتیفای (Spotify) آغاز کرده است که می تواند منجر به وضع قوانین Antitrust علیه کمپانی اپل شود. شخصی که از این موضوع مطلع است بیان کرده که اتحادیه اروپا در حال تشکیل پرونده علیه این شرکت امریکایی است.
⚡️ در سال کذشته کمیسیون اروپایی شرکت اپل را به تخریب رقابت در بازار پخش موسیقی متهم کرد. این کمیسیون عقیده دارد که شرکت اپل با استفاده از قوانین محدود در اپ استور خود برنامه نویسان را مجبور می کند که از سیستم نرم افزاری این شرکت استفاده کنند و آنها را از اطلاع دادن به کاربران در مورد سایر گزینه های خرید باز دارد. مشابه این شرایط در کشور های انگلستان و آمریکا هم برای اپل پیش آمده است.
⚡️ طبق قوانین جدید و نوپای تکنولوژی (Digital Markets Act) در اروپا چنین رفتاری از سوی شرکت ها غیر قانونی در نظر گرفته می شود. هرچند شرکت اپل و دیگر شرکت های آمریکایی چند سال فرصت خواهند داشت تا در مقابل این قوانین پاسخگو باشند.
⚡️ دیمین گریدین وکیل اپل در این باره ذکر کرد ” این قوانین هنوز 2 سال تا اجرا فاصله دارند به همین دلیل شرکت اپل احتمالا تا ابتدای سال 2024 تحت پوشش این قوانین خواهد رفت.” در این باره کمیسیون اروپایی و شرکت اپل هر دو تا به این لحظه به طور عمومی بیانیه مشخصی نداده اند.
⚡️شرکت هایی که این قوانین را نقض کنند مجبور به پرداخت 10 درصد از کل درآمد بین المللی خود خواهند بود.
⚡️ علاوه بر سیستم پخش مویسقی, سیستم کتاب های الکترونیکی و سیستم پرداختی اپل هم در خطر این قوانین هستند.
⚠️خوانندگان عزیز: لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!
لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!! این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.
🌐 منابع : armin-academy.com / reuters.com