ورود لامبورگینی به دنیای NFT!

ورود لامبورگینی به دنیای NFT!
رمزارزها - کریپتوکارنسی

ورود لامبورگینی به دنیای NFT!

 ورود لامبورگینی به دنیای جذاب NFT!

سلام و درود خدمت خوانندگان آرمین آکادمی :

 

لامبورگینی (Lamborghini) سازنده سوپر ماشین ایتالیایی فاش کرد که با هنرمند سوئیسی فابیان اوفنر (Fabian Oefner) به منظور ایجاد توکن های غیر قابل تعویض (NFT) خود همکاری کرده است.

مجموعه ای از NFT که “کلید فضایی” نام دارد، هفته گذشته معرفی شد.

 در سال ۲۰۱۹، لامبورگینی نمونه‌ هایی از مواد فیبر کربن که در ساخت ماشین های خود استفاده میکند را به ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) فرستاد تا اثرات تشعشعات کیهانی را بر روی آن بررسی کند. اکنون که این خودروساز لوکس این مواد را از ایستگاه فضایی بین الملی پس گرفته است، تصمیم گرفته که از آنها برای ایجاد یک مجموعه هنری منحصر به فرد استفاده کند این مجموعه از پنج قسمت تشکیل شده است. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این آثار هنری برای دید عموم و فروش آنها اعلام نشده است.

هر قطعه کوچک فیبر کربن با NFT خود همراه است. بطوری که آقای فابیان اوفنر (عکاس این مجموعه) کدهای QR که مربوط به NFT است را بر روی این قطعات فیبر کربن حک کرده است که به این وسیله آنها را به اجزای دیجیتال خود پیوند داده باشد.

کمپانی لامبورگینی اشاره کرده که آقای اوفنر شخصی کاملا مناسب برای این پروژه بوده است. این هنرمند می گوید که مجذوب ترکیب دنیای دیجیتال و فیزیکی شده است. وی همچنین اشاره کرده که خودرو و اجزای آن، چیزی فیزیکی و واقعی هستند، که با این عمل به چیزی دیجیتالی تبدیل می‌شوند که هرگز وجود نداشته است. همچنین قطعه فیبر کربن، عنصر فیزیکی و ملموس است که به عنوان کلیدی برای دسترسی به تجربه دیجیتالی اثر هنری عمل می کند. بطوری میتوان گفت که این نوآوری و تجربه ای جدید در آثار هنری است.

این هنرمند سوئیسی که آثارش بر زیبایی علوم طبیعی متمرکز است، نمایشگاه هایی در پاریس، کپنهاگ و دیگر شهرهای بزرگ اروپایی داشته است. یکی از مجموعه آثار او که در سال 2015 در معرض عموم قرار گرفت به نام “تجزیه” است که در آن اتومبیل های کلاسیک گران قیمت را نشان می دهد که به صدها قطعه مجزا تبدیل و در فضا پخش شده اند.

برند لامبورگینی سال‌ها است که به دلیل الگوهای رفتاری مرتبط با تولید کننده خودرو، حضور پررنگی در جامعه ارزهای دیجیتال داشته است. خرید “لامبو” برای کسانی که می‌خواهند آن را در ارزهای دیجیتال پر رنگ تر ببنند، رویایی است. از این رو، کاملا منطقی است که لامبورگینی در این زمینه توجه و سرمایه گذاری کند. البته این اولین بار نیست که این شرکت از فناوری بلاک چین برای احراز هویت کلکسیون های دیجیتال استفاده می کند. در می 2020، تمبرهای دیجیتالی را روانه بازار کرد که برخی از بهترین و عالی ترین خودروهای خود را به تصویر کشید.

 ما همیشه شاهد رقابت بین خودروسازان بوده ایم ، مخصوصا وقتی که این رقابت بین خودروسازان لوکس باشه که همین امر باعث جذاب تر و بالا رفتن کیفیت آن خودروها میشود. در یک ماه پیش هم ما شاهد این بودیم که کمپانی خودروسازی فراری اعلام کرد که وارد دنیای بلاکچین شده است. در اولین اقدام این ماشین ساز معروف ایتالیایی با بلاکچین سوییسی ولاس (Velas) که به نوعی به تازگی راه اندازی شده است وارد یک همکاری چند جانبه شد و قرار داد امضا کرد.

⚠️ توجه دوستان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند !!!

 لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه اطلاع رسانی و آگاهی دارند

🌐 منبع : UToday

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی