نمای کلی بازار ارزدیجیتال، کریپتوها 25 ژانویه

نمای کلی بازار ارزدیجیتال، کریپتو و بیت کوین در تاریخ 25 ژانویه
رمزارزها - کریپتوکارنسی

نمای کلی بازار ارزدیجیتال، کریپتوها 25 ژانویه

نمای کلی بازار ارزدیجیتال، کریپتوها

اجازه بدید نمای کلی بازارامروز(کریپتوها و بیت کوین) را باهم بررسی کنیم…

دیروز بیت کوین بعد از چند روز ریزش, امروز کمی صعودی و وارد فاز اصلاحی شد. ولی دوباره به همان ناحیه مقاومتی 36 و 35 هزار دلار برگشت. فعلا در حالت رنج زدن است که نشان دهنده و دو دل بودن و تصمیم نگرفتن معامله گران میباشد. عده زیادی از معامله گران منتظر جلسه  بانک مرکزی آمریکا ( فدرال رزرو) هستند که درباره سیاست های پولی صحبت خواهند کرد.

امروز سه شنبه 25 ژانویه سال 2022، صندوق بین المللی پول از کشور السالوادور خواسته تا بیت کوین را به عنوان ارز قانونی نپذیرد و این کوین محبوب را از سیستم مالی کشورش به زودی حذف کند!

کشور السالوادور خصوصا در این موضوع، به صندوق بین المللی پول The International Monetary Fund (IMF) هم فشاره آورده و این موضوع را نپذیرفته و کماکان این پیچیدگی ادامه دارد.

در گزارشی که امروز سه‌شنبه 25 ژانویه 2022 منتشرشده است، مدیران صندوق بین‌المللی پول تاکید کردند که استفاده از بیت‌ کوین خطرات زیادی بر ثبات مالی، یکپارچگی مالی و حمایت از مصرف‌ کنندگان و همچنین بدهی‌ های احتمالی مالی زیادی را میتواند در آینده ایجاد کند.

در این خصوص به کشور السالوادور فشار وارد کرده که اگر این ارز دیجیتال ( بیت کوین ) را به عنوان ارز رسمی  قبول بکنند میتواند شرایط را برای سیستم مالی دنیا و مردم به خطر بیاندازد.

شرایط و نمای کلی امروز در بازارهای ارزدیجیتال و کریپتوها به شکلی است که بیت کوین و اتریوم بالاترین حجم معاملات و خروج پول رو تجربه کردند. به طور کلی به نظر میرسد که نهنگ های بازار، سعی میکنند که دارایی هایشان رو نقد کنند و برای شرایط و حرکت بعدی در قیمت های خوب خرید را انجام بدهند. وقتی به چارت بیت کوین خوب نگاه کنیم متوجه میشیم که مقاومت های مهمی رو پشت سر گذاشته و پس ازشکست و عبور از محدوده 40,000 شرایط به حالتی شده که میتوانیم احتمال رسیدن قیمت بین محدوده های 28,000  و 30,000  رو داشته باشیم. داده های درون شبکه ای و کیف پول های بیت کوین نشان میدهد که نهنگ ها در محدود های مهم حمایتی خرید های زیادی رو انجام دادند و به مرور زمان این شرایط ممکنه ادامه پیدا کند.

نکته مهمی که وجود دارد اینکه، وقتی کیف پول های نهنگ ها را بررسی میکنیم متوجه میشیم که از تاریخ ماه آگوست ( اوت ) کیف پولی وجود دارد که تا به الان بیش از 1 میلیارد دلار اخیرا بیت کوین را انباشته کرده است. و قضیه مهم تر اینکه، این کیف پول قبلا هیچ موجودی نداشته و صفر بوده و اخیرا این مقدار را انباشته کرده است.

این اتفاق بیشتر به‌ خاطر عزم راسخ دارندگان بلندمدت مبنی بر نفروختن دارایی‌هایشان رخ داده است. بیت کوین‌هایی که در یک سال گذشته و یا حتی بیشتر از این مدت دست‌ نخورده باقی مانده‌اند، اکنون ۶۰ درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

انباشت کوین ها به وسلیه نهنگ‌ها پس از سقوط و ریزش بیت کوین ازسقف تاریخی قیمت ۶۹٬۰۰۰ دلاری نیز بارها در آمارها مشاهده شده است. این به دنبال هشدار مشابهی از سوی صندوق بین المللی پول در ماه نوامبر است که از کشور آمریکای مرکزی خواسته بود مقررات و نظارت بر ارز دیجیتال را تقویت کند.

⚠️ خوانندگان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!

لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.

🌐 منبع : آرمین آکادمی

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی