فروش بیتکوین بیش از 1 میلیارد دلار از طرف دولت آمریکا

فروش بیتکوین بیش از یک میلیارد دلار از طرف دولت آمریکا
اخبار روز ارزدیجیتال - Latest Crypto News

فروش بیتکوین بیش از 1 میلیارد دلار از طرف دولت آمریکا

به زودی دولت آمریکا فروش 1/17 میلیارد دلار بیتکوین را شروع میکند!

دولت ایالات متحده آمریکا در حال برنامه ریزی برای فروش بیش از 1.17 میلیارد دلار بیتکوین (BTC) است که به عنوان بخشی از پرونده توقیف شده است.

دولت در حال برنامه ریزی برای فروش باقیمانده تقریباً 51351 بیت کوین توقیف شده از هکر جیمز ژونگ است که مقامات او را به سرقت دارایی های مجازی از جاده ابریشم در سال 2012 متهم کردند.

بر اساس این پرونده، دولت قبلاً حدود 9861 بیت کوین از کل مقدار توقیف شده را به بیش از 215 میلیون دلار در 14 مارس فروخته است و حدود 41491 بیت کوین باقی مانده است.

با ارزش فعلی بیت کوین 28332 دلار، فروش باقی مانده بیت کوین ارزشی معادل 1.175 میلیارد دلار خواهد داشت.

این پرونده در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک بود و به حکم ژونگ مربوط می شود. دولت می‌گوید که باقی‌مانده بیتکوین را تا زمانی که ژونگ محکوم شود، که برای ۱۴ آوریل برنامه‌ریزی شده است، نمی‌فروشد.

جاده ابریشم یا ( Silk Road ) چیست؟ یک بازار سیاه در دارک وب Dark Web سابق بود که تقریباً از سال 2011 تا 2013 فعالیت می کرد. این سایت اغلب با فعالیت های غیرقانونی مانند پولشویی و مواد مخدر مرتبط بود.

ژونگ متهم به فریب دادن سیستم پردازش پرداخت سایت با استفاده از حساب‌های جعلی و سپرده‌های سریع و سپس برداشت مقادیر بیشتر برای سرقت بیتکوین بود.

مقامات فدرال سرانجام بیت کوین دزدیده شده را در خانه ژونگ در جورجیا ردیابی کردند و بیتکوین را در نوامبر 2021، زمانی که ارزش آن 3.6 میلیارد دلار بود، ضبط کردند. ژونگ به ارتکاب کلاهبرداری سیمی در ارتباط با سرقت اعتراف کرد.

⚠️خوانندگان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!

پست های آرمین آکادمی فقط در جهت آگاهی و اطلاع رسانی است. لطفا در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام نکنید!!! 

🌐 منابع :   armin-academy.com  /  Dailyhodl.com

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

5/5 - (1 امتیاز)
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی