شرکت گری اسکیل (Grayscale) مالک 3.4 درصد از بیت کوین جهان!

گری اسکیل (Grayscale) مالک 3.4 درصد از بیت کوین جهان
رمزارزها - کریپتوکارنسی

شرکت گری اسکیل (Grayscale) مالک 3.4 درصد از بیت کوین جهان!

شرکت گری اسکیل (Grayscale) مالک 3.4 درصد از بیت کوین جهان !

سلام و درود خدمت خوانندگان آرمین آکادمی :

اکنون تقریباً 3.4 درصد از عرضه بیت کوین جهان تحت کنترل این صندوق سرمایه گذاری است. این شرکت موفق که از سال 2013 شروع به کار کرده توانسته تاکنون سرمایه خود را به 31.7 بیلیون دلار افزایش دهد.

در 24 ژانویه 2022 این شرکت اعلام کرد که در حال بررسی توکن های وی چین (VET)، اکسی اینفینیتی (AXS) و همچنین تعدادی از توکن های دیفای که اگر شرایط مهیا باشد به سبد دارایی های کریپتویی خود اضافه میکند. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید در جدول ASSET ها، این کمپانی تعدادی دیگری از کوین و توکن هایی که دارای پتانسیل رشد بالایی میباشد را زیر نظر دارد. احتمال اینکه یک تعدادی از این ارز دیجتال ها در آینده به سبد سرمایه گذاری این شرکت اضافه شود زیاد است. اکثر این 42 کریپتویی که این صندق سرمایه گذاری تحت نظر دارد, کوین و توکن های بسیار خوب و با پروژه های بسیار کاربردی هستند.

از نکات قابل توجه این جدول، اضافه شدن پروژه های دیفای مثل الگوراند  (ALGO), کانوکس (CVX) و پروژه های متاورسی مثل سندباکس (SAND)، اکسی اینفینیتی (AXS) و انجین (ENJ) به این لیست است. حال باید دید که کدام یک به سبد کریپتویی این شرکت اضافه میشوند.

صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل (Grayscale)، یکی از زیر شاخه های شرکت دیجیتال کارنسی گروپ (DCG) محسوب میشود که از سال 2013 فعالیت خود را در زمینه خدمات سرمایه گذاری ارز دیجیتال آغاز کرده است. این صندوق  سرمایه گذاری در حال حاضر 24 عدد رمز ارز در زمینه های مختلف در سبد خود دارد.

این کریپتوها عبارتند از : آوه (AAVE)، آمپ (AMP)، بت (BAT)، بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، کاردانو (ADA)، چین لینک (LINK)، کانپند (COMP)، کرو دائو (CRV)، مانا (MANA)، اتریوم (ETH)، اتریوم کلاسیک (ETC)، لایت کوین (LTC)، فایلکوین (FIL)، هوریزن (ZEN)، لایوپر (LPT)، میکرداو (MKR)، سولانا (SOL)، استلار (XLM)، سوشی سواپ (SUSHI)، سینتتیک (SNX)، یونی سواپ (UNI)، یرن فایننس (YFI)، زیکش (ZEC).

حال سوالی که ذهن خیلی از دوستان را مشغول میکند این است که چرا افراد به جای خرید مستقیم بیت کوین، سهام صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل  (GBTC) را خریداری می‌کنند؟

در حال حاضر بسیاری از افراد در سرار دنیا با رمز ارزها آشنا نیستند و نمیتوانند ریسک این بازارها را به صورت مستقیم بپذیرند. شاید برای شخصی که با سرمایه کم وارد این بازار میشود این چنین ریسکی قابل درک و منطقی باشد ولی افرادی که می‌خواهند بصورت میلیون دلاری وارد این بازار شوند قطعا ریسک و نگرانی‌های از دست دادن دارایی‌ هایشان با یک جا‌ به‌ جایی اشتباه در شبکه بلاکچین یا فراموش کردن رمز کیف پول را درک می‌کنند و آن را بسیار بزرگ می‌بینند.

تمرکز این شرکت روی جامعه ای ثروتمند است که قادر به درک بالایی از نحوه کارکرد و اصلا فلسفه وجودی ارزهای دیجیتال نیستند و تنها می‌خواهند بدون پذیریش ریسک از دست دادن دارایی ها، به سرمایه گذارای در این بازار جدید و پر سرو صدا بپردازند و از این بازار عقب نمانند و در سود های آن شریک باشند.

حتی برای امنیت بیشتر و اطمینان دادن به سرمایه گذارها، این شرکت اعلام کرده که تمامی رمزارزهای خریداری شده را به صورت آفلاین و در کیف پولهای سخت افزار نگهداری می‌کند. کلید خصوصی این کیف پول‌ها را به چند طریق رمزنگاری کرده و آنها را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده و هر یک را در محلی جدا نگهداری می‌کند. از طرفی این شرکت در ایالات متحده امریکا تاسیس شده و مطابق قوانین این کشور اداره شده و کاملا قانونی است.

 

⚠️ خوانندگان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!

لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.​

 

🌐 منبع : Cryptorank و armin-academy.com

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی