صرافی کوکوین Kucoin مبلغ 150 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

صرافی کوکوین Kucoin مبلغ 150 میلیون دلار سرمایه جذب کرد
رمزارزها - کریپتوکارنسی

صرافی کوکوین Kucoin مبلغ 150 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

جذب سرمایه دوباره صرافی کوکوین Kucoin

 

صرافی کوکوین Kucoin ، یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سیشل (Seychelles)، اعلام کرده است که 150 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری قبل از سری B جمع آوری کرده است. این مذاکره که توسط Jump Crypto و با مشارکت سرمایه گذاران دیگر از جمله Circle Ventures، IDG Capital و Matrix Partners هدایت شد و ارزش 10 میلیارد دلاری را به صرافی اعطا کرد. صرافی از این وجوه برای ادامه گسترش در بخش Web3 استفاده خواهد کرد.

گسترش کوکوین در بخش Web3

صرافی کریپتو کوکوین اعلام کرده است که 150 میلیون دلار به عنوان بخشی از دور سرمایه گذاری قبل از سری B خود جمع آوری کرده است. این شرکت که در نوامبر 2018 در دور سرمایه گذاری سری A خود 20 میلیون دلار جذب کرده بود، با این هجوم سرمایه به ارزش 10 میلیارد دلاری رسیده است.

سرمایه‌گذاری دور قبل از تامین مالی توسط Jump Crypto رهبری می‌شد و شرکت‌های VC دیگر در این بخش از جمله Circle Ventures، IDG Capital و Matrix Partners مشارکت داشتند. در این دور، جانی لیو، مدیر عامل کوکوین، اظهار داشت:

رای اعتماد سرمایه گذاران برجسته، از جمله Jump Crypto و Circle Ventures، دیدگاه ما را تقویت می کند که روزی همه با ارزهای دیجیتال همراه خواهند بود. KuCoin برای همه طبقات سرمایه گذاران ساخته شده است و ما معتقدیم که این سرمایه گذاران و شرکای جدید به مترادف شدن KuCoin با دروازه ای قابل اعتماد به فضای کریپتو کمک خواهند کرد.

فرصت های تازه

با این هجوم سرمایه جدید، کوکوین قصد دارد از تجارت صرافی متمرکز فراتر رفته و به موارد استفاده غیرمتمرکز دیگر از جمله Web3 روی آورد. این شامل سرمایه‌گذاری‌های احتمالی در زمینه‌هایی مانند کیف پول‌های کریپتو، دیفای ها، برنامه‌های بازی و پلتفرم‌های NFT می‌شود. یکی دیگر از نقاط سرمایه گذاری KCC، بلاک چین صرافی است که هدف آن بهره مندی از این سرمایه گذاری برای غیرمتمرکزتر شدن است.

این صرافی همچنین اظهار داشت که برخی از این منابع را در جهت بهبود سیستم معاملاتی خود برای پشتیبانی بهتر از تعداد کاربران رو به رشد در پلتفرم خود، افزایش تلاش‌های منطقه‌ای برای انطباق با مقررات جدید در کشورهای بیشتر و افزایش امنیت برای معامله‌گرانی که از پلتفرم معاملاتی این صرافی استفاده می‌کنند اختصاص خواهد داد.

این نوع فعالیت های این صرافی برای سرمایه گذاری در غیرمتمرکز سازی برای آنها کار جدیدی نیست. در نوامبر، آزمایشگاه آنها که بازوی سرمایه‌گذاری و تحقیقاتی صرافی است، یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری را برای حمایت از رشد برنامه‌های کاربردی متاورس اولیه راه‌اندازی کرد. در همین راستا در ماه آوریل این صرافی با Windvane شریک شد و یک بازار NFT با یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری برای توانمندسازی سازندگان NFT در این پلتفرم راه اندازی کرد.

 

⚠️خوانندگان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!

لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.

 

🌐 منابع :  armin-academy.com / Bitcoin.com

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی