مدیر عامل یوتیوب، 18 ژانویه NFT ها می توانند به پلتفرم ویدئوها اضافه شوند!

مدیر عامل یوتیوب (YouTube): NFT ها می توانند به پلتفرم سازندگان ویدئوها اضافه شوند!
رمزارزها - کریپتوکارنسی

مدیر عامل یوتیوب، 18 ژانویه NFT ها می توانند به پلتفرم ویدئوها اضافه شوند!

یوتیوب (YouTube) اشاره کرده که NFT ها می توانند به پلتفرم ویدئوهاشون در این وب سایت اضافه شود!

سلام به خوانندگان گرامی آرمین آکادمی:

همانطور که شما دوستان عزیز احتمالا میدانید این پلتفرم مکانی است، برای دیدن و تماشای ویدیوها مختلف و همچنین کسب درآمد از این پلتفرم حرفه ای که اتفاقا اخیرا هم خیلی برای ایرانیان و فارسی زبانان در سرتاسر دنیا محبوب شده است. این خبر جدید، که قرار است ان اف تی ها را در پلتفرمش وارد کند، میتواند موضوع بسیار جذابی بشود و نقطه مثبتی برای دنیای بلاکچین و بازار ارزهای دیجیتال. این عمل قطعا درآینده  کمک به سزایی برای کسانی است، که دوست دارند محتواهای مختلف تولید کنند که بر همایت و حفظ حقوق آن آثار تاکید شده است.

سوزان وویچیتسکی (Susan Wojcicki) , این مدیر عامل  بیان کرد که قصد آنها از این کار کمک و پشتیبانی از سازندگان، در زمینه سرمایه گذاری در فناوری های نوظهوراست.

ایشان در پست الکترونیکی که روز سه شنبه در وبلاگ این شرکت منتشر کرده بود، به اولویت های کمپانی که میتواند برای سال 2022 به آنها تکیه کند پرداخت. در میان این اولویت‌ها یک عنوان کاملا مشهود است. امکان افزودن ویژگی‌ توکن های غیر مثلی یا همان  NFT (Non-Fungible-Token) ها برای این کمپانی و سازندگان ویدئو به زودی قرار داده خواهد شد.

با این تفاسیر هنوز مشخص نشده است که به چه صورت این برنامه و فرآیند میخواهد به مرحله اجرا گذاشته شود . به جز این ادعا که تیم توسعه دهنده از پیشرفت‌های عالی که در صنعت Web3 خلق شده و تیم این را به ‌عنوان منبع الهام بخش استفاده می‌کند، جزئیات بیشتری در بیانیه خانم وویچیتسکی ارائه نشده است.

خانم وویچیتسکی همچنین در یک بخش دیگر از پست خود ذکر کرده که یکی دیگر از اولویت های کمپانی بهبود درتجربه لایو (زنده) سازندگان بازی ها میباشد. از آنجایی که ادغام NFT در بازی‌های ویدیویی به اصلی‌ترین مورد استفاده برای پذیرش NFT تبدیل شده است، این می‌تواند نشان دهد که ممکن است سازندگان بازی برای سرمایه‌گذاری از ابتکار جدید این شرکت ایده و بهره بگیرند.

در سال گذشته توکن های غیر مثلی (NFT) و حتی سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO)، فرصتی غیرقابل تصوری در راستای رشد و توسعه بهتر بین سازندگان و طرفداران در دنیای رمزارزها بودند.

از آنجایی که این شرکت به دنبال گسترش تعداد راه‌هایی است که سازندگان ویدئوها در این وب سایت بتوانند کسب درآمد بیشتری کنند، رو به گزینه جدید آورده که یکی ازاین گزینه‌ها استفاده از فناوری‌های نوظهور است. طبق گفته خانم وویچیتسکی، در حال حاضر 10 راه برای ایجاد کسب درآمد در این وب سایت و پلتفرم وجود دارد. از جمله این راه هایی که میتوان نام برد؛ بخش شورت ها (Shorts) در یوتیوب ، تبلیغات در فضای پلتفرم و همچنین قسمت تیک تاک (TikTok) که به تازگی معرفی شده است. در اینجا این سوال مطرح میشود که آیا NFT ها می توانند بخش بعدی برنامه توسعه این کمپانی باشند یا نه ؟

به گفته سیمیلاروب (Similarweb) ، این شرکت دارای یکی از بزرگترین انجمن های سازندگان ویدئویی است و دومین سایت پربازدید در جهان است. با توجه به ظهور فناوری متاورس (Metaverse) و سایر ابتکارات Web3 توسط پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند متا (همان فیسبوک سابق) و توییتر، که اخیراً به کاربران سیستم عامل ios اجازه می‌دهد که از NFT به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنند، به نظر می‌رسد یوتیوب برای حفظ و جذب استعدادها در این بازار رقابت می‌کند و نمیخواهد از رقبای تجاری خود عقب بی افتد.

⚠️ !!!توجه دوستان عزیز:  لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند

لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!!  این پست ها، فقط جنبه اطلاع رسانی و آگاهی دارند

🌐 منبع : Cointelegraph

تلگرام آکادمی : 🆔 @Armin_Academy1

به این مقاله امتیاز دهید!post
در صورت تمایل پست های ما را به اشتراک بگذارید *

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریپتوکارنسی