به گفته رابرت کیوساکی تورم inflation باعث نابودی ۵۰ درصد جمعیت آمریکا میشود
به گفته رابرت کیوساکی تورم inflation باعث نابودی ۵۰ درصد جمعیت آمریکا میشود
نگاه رابرت کیوساکی به وضعیت تورم inflation
با ادامه افزایش سطح قیمت ها، فدرال رزرو دیگر از کلمه “گذرا” برای توصیف تورم inflation استفاده نمی کند. در این رابطه رابرت کیوساکی دیگاه جالبی از وضعیت پیش روی تورم ارائه کرده است.
قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه می نسبت به سال گذشته 8.6 درصد افزایش یافت که سریع ترین افزایش را از دسامبر 1981 نشان می دهد. این امر می تواند دلیل بیشتری را برای ادامه افزایش نرخ های بهره به فدرال رزرو بدهد, چیزی که در حال حاضر سایه بزرگی بر بازار سهام میاندازد.
این یک چرخه معیوب است که توسط بسیاری از سرمایه گذاران کهنه کار مورد انتقاد قرار گرفته است. و رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر یکی از آخرین کارشناسانی است که زنگ خطر را به صدا درآورده است.
او در اوایل سال جاری به استنزبری ریسرچ گفت: “وقتی تورم بالا برود، 50 درصد از جمعیت ایالات متحده را نابود خواهد کرد.”
کیوساکی دقیقاً از وضعیت فعلی اقتصاد ایالات متحده راضی نیست. او می گوید: “آمریکا تولید محصولات را متوقف کرده است، ما حباب تولید می کنیم.”
این نویسنده همچنین از تصمیم پرزیدنت جو بایدن برای توقف خط لوله نفت کی استون XL انتقاد می کند، که به اعتقاد او دلیل اصلی بالا بودن قیمت انرژی است.
کیوساکی می گوید: “متوسط آمریکایی ها 1000 دلار پول ندارند. نظرسنجی اخیر Bankrate نشان داد که اکثر آمریکایی ها پول کافی برای پوشش هزینه غیرمنتظره 1000 دلاری ندارند.”
همچنین برای کسانی که می خواهند از سال های طلایی خود لذت ببرند، دردسر ایجاد می کند. کیوساکی میگوید وقتی حباب ها می ترکند، بازار سهام سقوط می کند. بنابراین کسانی که به برنامه های 401(k) خود تکیه می کنند “در وضعیتی بد خواهند بود”.
“ما بازنشستگی نداریم، حقوق بازنشستگی ما به پایان رسیده است.” کیوساکی
با توجه به دیدگاه بد او، جای تعجب نیست که کیوساکی طرفدار دارایی های امن مانند طلا و نقره است. فلزات گرانبها را نمی توان مانند پول فیات از هوا چاپ کرد و قرن هاست که به سرمایه گذاران کمک می کنند تا قدرت خرید خود را حفظ کنند.
قیمت طلا تا به امروز حدود 8 درصد افزایش یافته است. حمله روسیه به اوکراین به سرمایه گذاران دلیل جدیدی برای بررسی فلز زرد داده است.
در حالی که کیوساکی طلا دارد – او برای اولین بار فلز زرد را در سال 1972 خریداری کرد – او نقره را در محیط اقتصادی امروز ترجیح می دهد.
کیوساکی در ماه مارس در توییتی فاش کرد که 2500 سکه شمش نقره ایگل آمریکایی خریداری کرده و دلایل صعودی خود را برای این کار ارائه کرده است.
کیوساکی می گوید: “خوبی حباب ها این است که وقتی می ترکند، همه چیز به فروش می رسد.”
در طول بحران مالی سال 2008، نویسنده شروع به “خرید املاک و مستغلات با قیمت های مقرون به صرفه” کرد. بر اساس میزان افزایش املاک و مستغلات از آن زمان، منصفانه است که بگوییم این یک حرکت مثبت بود.
⚠️خوانندگان عزیز: لطفا دقت کنید که پست های تیم آرمین آکادمی، به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیستند!!!
لطفا از پست های ما در جهت خرید و فروش در بازارهای ارزدیجیتال، فارکس و بازارهای جهانی بدون مشاوره با تیم ما اقدام به معامله نکنید!!! این پست ها، فقط جنبه آگاهی و اطلاع رسانی دارند.
🌐 منابع : armin-academy.com / finance.yahoo.com /